
Komputery oferowane w naszym sklepie posiadają różne warianty gwarancyjne w zależności od pochodzenia.
Warianty gwarancyjne dzielone są na dwie grupy. Gwarancję realizowaną przez sprzedawcę na terenie kraju (Polska) oraz gwarancję Producenta (CAR, ONSITE, NBD) realizowaną według warunków określonych dla poszczególnych typów gwarancji. Informacja o rodzaju gwarancji znajduje się zawsze w tabeli specyfikacji technicznej produktu.
Obsługa gwarancyjna nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rekojmi (z wyjątkiem transakcji pomiędzy przedsiębiorcami gdzie rękojmia zgodnie z regulaminem sklepu jest wyłączona).
Warunki gwarancji Podstawowej oraz D2D: zapoznaj się z warunkami gwarancji
Warunki gwarancji NBD: zapoznaj się z warunkami gwarancji
Instrukcje obsługi urządzeń oraz pomoc techniczna: #dell #hp #lenovo #acer #asus
W przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu bok@electrogarden.pl

