Producenci
Bezpieczne zakupy
  • Funkcjonujemy nieprzerwanie od 2007 roku!
  • Różne formy płatności
  • 14 dni na zwrot towaru
  • Gwarancja zadowolenia lub zwrot środków!
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Przejrzyste i uczciwe zasady
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Serwis

Odpowiadamy za każdy produkt oferowany w naszym serwisie! Przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i testowany! Gwarantujemy jego jakość nawet do 24 miesięcy od daty zakupu! Informacja o okresie i rodzaju gwarancji zawsze znajduje się w tabeli specyfikacji technicznej oraz na dokumencie zakupu.

 


 

Jeśli twoje urządzenie nie funkcjonuje poprawnie - zgłoś to naszym technikom! Urządzenie zostanie sprawdzone i jeśli będzie wymagało naprawy - naprawione!

 


Przed przystąpieniem do zgłaszania usterki zapoznaj się z rodzajem i warunkami posiadanej gwarancji. Upewnij się rówież, że zgłaszana usterka podlega naprawie gwarancyjnej.

Informację o rodzaju posiadanej gwarancji znajdziesz na dokumencie zakupu.

Warunki gwarancji podstawowej oraz D2D

W celu zgłoszenia urządzenia do serwisu prosimy o wypełnienie formularza RMA znajdującego się po poniższym adresem:

Formularz zgłaszania usterki - Serwis RMA Electro Garden

Jeśli posiadasz już numer RMA i jesteś uprawniony do skorzystania z gwarancji w trybie Door2Door możesz zamówić kuriera na dowolny dzień i dowolną godzinę. Kurier DHL odbierze paczkę spod wskazanego adresu i dostarczy na nasz koszt do serwisu. Możesz to zrobić korzystając z zamieszczonego poniżej linku (po wejściu na stronę należy kliknąć w "Przesyłka serwisowa"):

Zamówienie kuriera DHL | Odbiór przesyłki serwisowej

W przypadku posiadania gwarancji podstawowej sprzęt należy dostarczyć na własny koszt pod adres:

Electro Garden
ul. Brukowa 7
91-341 Łódź

UWAGA! Nadanie paczki wymaga wcześniejszego wypełnienia zgłoszenia RMA oraz umieszczenia jego numeru bezpośrednio na paczce. Przesyłki do których serwis będzie miał zastrzeżenia pod kątem ewentualnego uszkodzenia zawartości, czy też uszkodzone mechanicznie w sposób znaczący oraz bez wypełnionego zgłoszenia RMA, nie będą przyjmowane.

 

Prosimy o solidne zapakowanie paczki na czas transportu - serwis nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia sprzętu - oraz dołączenie wygenerowanego wcześniej numeru RMA.

 

Informację na temat otwartych zgłoszeń RMA można uzyskać pod numerem telefonu: +48 531 690 705

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl