Serwis pogwarancyjny

Jak utworzyć zgłoszenie pogwarancyjne
(najedź kursorem aby powiększyć zdjęcie)

Krok 1

Wejdź w odnośnik "zgłoś usterkę" i postępuj zgodnie z instrukcją. Jeżeli nie posiadasz swojego konta wybierz przycisk "Zarejestruj się" i przejdź do kroku numer 2. Jeżeli masz już konto w naszym serwisie, zaloguj się na swoje konto i przejdź od razu do kroku numer 3.

zgłoś usterkę

Krok 2

Wypełnij wszystkie dane analogicznie do przykładowego formularza widocznego wyżej i wybierz "Zarejestruj własne konto", a następnie aktywuj swoje konto poprzez link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres mailowy.

Krok 3

Po poprawnym zalogowaniu się na swoje konto powinieneś otrzymać widoczną wyżej stronę. Wybierz przycisk "Utwórz nową naprawę" i przejdz do kroku numer 4.

Krok 4

Wypełnij wszystkie pola analogicznie do formularza widocznego wyżej. Pomiń pole "naprawa w ramach gwarancji" Po wypełnieniu danych oraz zaakceptowaniu warunków wybierz przycisk "Utwórz naprawę".

Krok 5

Gotowe! Twoja naprawa została poprawnie dodana.

Teraz zapakuj bezpiecznie urządzenie, napisz numer naprawy na pudełku i wyślij urządzenie na adres naszej siedziby widoczny niżej. Śledź stan swojej naprawy, który na bieżąco będziemy aktualizować.

 

Zgłaszane urządzenie należy dostarczyć osobiście lub dowolnym przewoźnikiem pod adres:

Electro Garden
ul. Brukowa 7
91-341 Łódź

Możesz również zamówić kuriera DHL na przygotowanej specjalnej dla nas stronie, a koszty przesyłki w wysokości 20zł brutto zostaną doliczone do finalnej kwoty za naprawę.

 zamów kuriera teraz - zapłać po naprawie


Obawiasz się o koszty naprawy?
Nie ma takiej potrzeby, poinformujemy Cię o wszystkich kosztach zanim przystąpimy do naprawy. Jeżeli koszty nie zostaną przez Ciebie zaakceptowane, odeślemy sprzęt bez naprawy, a jedyne koszty jakie poniesiesz to 50zł brutto za diagnozę.

Przesyłki do których serwis będzie miał zastrzeżenia pod kątem ewentualnego uszkodzenia zawartości, czy też uszkodzone mechanicznie w sposób znaczący oraz bez wypełnionego zgłoszenia RMA, nie będą przyjmowane.

Prosimy o solidne zapakowanie paczki na czas transportu - serwis nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia sprzętu - oraz dołączenie wygenerowanego wcześniej numeru RMA.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium