Zgłoszenie gwarancyjne

Przed przystąpieniem do zgłaszania usterki zapoznaj się z rodzajem i warunkami posiadanej gwarancji. Upewnij się rówież, że zgłaszana usterka podlega naprawie gwarancyjnej.

Informację o rodzaju posiadanej gwarancji znajdziesz na dokumencie zakupu.

Jeśli nie zapoznałeś się jeszcze z warunkami gwarancji, zrób to teraz   zapoznaj się z warunkami gwarancji

 

Jak utworzyć zgłoszenie gwarancyjne
(najedź kursorem aby powiększyć zdjęcie)

Krok 1

Wejdź w odnośnik "zgłoś usterkę" i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jeżeli nie posiadasz swojego konta wybierz przycisk "Zarejestruj się" i przejdź do kroku numer 2.

Jeżeli masz już konto w naszym serwisie, zaloguj się na swoje konto i przejdź od razu do kroku numer 3.

zgłoś usterkę

Krok 2

Wypełnij wszystkie dane analogicznie do przykładowego formularza widocznego wyżej i wybierz "Zarejestruj własne konto", a następnie aktywuj swoje konto poprzez link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres mailowy.

Krok 3

Po poprawnym zalogowaniu się na swoje konto powinieneś otrzymać widoczną wyżej stronę. Wybierz przycisk "Utwórz nową naprawę" i przejdz do kroku numer 4.

Krok 4

Wypełnij wszystkie pola analogicznie do formularza widocznego wyżej.

Model, numer seryjny urządzenia, datę zakupu oraz numer dokumentu zakupu znajdziesz na fakturze.

Po wypełnieniu danych oraz zaakceptowaniu warunków wybierz przycisk "Utwórz naprawę.

Krok 5

Gotowe! Twoja naprawa została poprawnie dodana.

Teraz zapakuj bezpiecznie urządzenie, napisz numer naprawy na pudełku i wyślij urządzenie na adres naszej siedziby widoczny niżej. Śledź stan swojej naprawy, który na bieżąco będziemy aktualizować.

W przypadku posiadania "gwarancji podstawowej" sprzęt należy dostarczyć na własny koszt pod adres:

Electro Garden
ul. Brukowa 7
91-341 Łódź

W przypadku posiadania gwarancji D2D lub awarii sprzętu w ciągu 14 dni od jego otrzymania możesz skorzystać z darmowego kuriera wypełniając poniższy formularz.

 zamów kuriera 


Po wypełnieniu formularza oczekuj na autoryzacje przesyłki przez naszego pracownika, nie powinno to potrwać dłużej niż 24h. Po autoryzacji otrzymasz mail od firmy DHL, w którym należy wybrać datę i godzinę przyjazdu kuriera

Przesyłki do których serwis będzie miał zastrzeżenia pod kątem ewentualnego uszkodzenia zawartości, czy też uszkodzone mechanicznie w sposób znaczący oraz bez wypełnionego zgłoszenia RMA, nie będą przyjmowane.

Prosimy o solidne zapakowanie paczki na czas transportu - serwis nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia sprzętu - oraz dołączenie wygenerowanego wcześniej numeru RMA.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium