Zwroty i reklamacje

Rękojmia

 

Gwarancja

 

Zwrot

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację z tytułu rękojmi możesz zgłosić jeśli:

  • dokonałeś zakupu na osobę prywatną
  • od otrzymania sprzętu nie minęło więcej niż 24 miesiące
  • urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

 

Odpowiadamy za każdy produkt oferowany w naszym sklepie! Przed wysyłką każde urządzenie jest testowane, dlatego gwarantujemy jego jakość nawet do 24 miesięcy od daty zakupu! Informacja o okresie i rodzaju gwarancji znajduje się na dokumencie zakupu oraz w tabeli specyfikacji technicznej.

Jeśli twoje urządzenie nie funkcjonuje poprawnie - zgłoś to naszym technikom! Urządzenie zostanie sprawdzone i jeśli będzie wymagało naprawy - naprawione!

Przed przystąpieniem do zgłaszania usterki zapoznaj się z warunkami posiadanej gwarancji. Upewnij się również, że zgłaszana usterka podlega naprawie gwarancyjnej.

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, na dostarczenie sprzętu masz kolejne 14 dni od momentu zgłoszenia.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie paczki zwrotnej.

ZGŁASZAM   ZGŁASZAM   ZGŁASZAM

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 606 30 20 18
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium